Nasze oczekiwania
- Doświadczenie: posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku managerskim w zakresie sprzedaży i zarządzania kilkuosobowym zespołem.
- Wiedza: dobrze orientujesz się we wskaźnikach sprzedażowych. Wykazujesz się proaktywnością i orientacją na cele. Posiadasz zdolność rekomendowania rozwiązań i skutecznego rozwiązywania problemów.
- Umiejętności: posiadasz umiejętności przywódcze i doświadczenie w zarządzaniu, motywowaniu i rozwijaniu zespołu.
- Krytyczne myślenie: zadajesz odpowiednie pytania, żeby pozyskać niezbędne informacje oraz potrafisz wyciągać wnioski.
- Komunikacja: jesteś osobą otwartą, komunikatywną, o nieszablonowym sposobie myślenia – lubimy rozmawiać i bardzo ważna jest dla nas atmosfera współpracy.
- Zarządzanie zespołem: potrafisz zarządzać różnorodnym kompetencyjnie i osobowościowo zespołem.
- Terminowość i skrupulatność: pilnujesz terminów i sumiennie wykonujesz swoje obowiązki – te cechy pomogą Ci dobrze zorganizować pracę zespołu i swoją.
- Bycie geekiem: lubisz zdobywać nowe doświadczenia i ciągle zwiększać swoje umiejętności. Interesujesz się nowymi technologiami.
- Poczucie humoru: masz duży dystans do siebie i kierujesz się zasadą „nic na sztywno” – tacy właśnie jesteśmy.
Twoje obowiązki
- Dążysz do realizacji indywidualnych oraz zespołowych planów sprzedażowych.
- Planujesz, koordynujesz oraz kontrolujesz pracę podległego oddziału.
- Monitorujesz pracę współpracowników oraz udzielasz im regularnej informacji zwrotnej dotyczącej jakości wykonywanej przez nich pracy.
- Motywujesz do rozwoju i stałego poszerzania wiedzy swoich współpracowników.
- Przygotowujesz i dbasz o poprawność grafiku pracy w obrębie salonu.
- Kontrolujesz terminy wszystkich wymaganych przeglądów w salonie.
- Nadzorujesz przebieg obsługi reklamacji oraz przebieg realizacji zamówień.
- Zastępujesz w obowiązkach pracowników podczas nieplanowanych nieobecności.
- Liczysz utarg, kontrolujesz zgodność przekazanych przez doradców pakietów, raportujesz i korygujesz błędy kasowe.
- W momencie pojawienia się negatywnej opinii dotyczącej Twojego salonu, podejmujesz działania, aby rozwiązać problem klienta, weryfikując sprawę i wyciągając odpowiednie wnioski.
- Organizujesz oraz bierzesz udział w rekrutacjach nowych pracowników.
Dlaczego warto do nas dołączyć
- Ludzie i atmosfera: tworzymy zgrany zespół handlowy. Stawiamy na współpracę – zawsze możemy na siebie liczyć.
- Narzędzia i technologie: korzystamy z nowoczesnych narzędzie i technologii, aby ciągle się rozwijać.
- Szkolenia: prowadzimy szkolenia w formie stacjonarnej i wyjazdowej przy współpracy z trenerami sprzedaży.
- Stabilne zatrudnienie: umowa o pracę.
Aplikuj na stanowisko Kierownik Salonu (Warszawa Promenada)
dodano: 26.11.2024
Warszawa
obsługa klienta
zakupy i sprzedaż
zarządzanie i rozwój pracowników
1 wakat
aplikujwszystkie oferty pracy